Michelin

Od okamžiku, kdy byla společnost Michelin založena, bylo jejím hlavním cílem přispívat k mobilitě zboží a lidí a tím i k rozvoji celé společnosti. V obecném měřítku se snažíme uspokojit základné lidské potřeby socializace a objevování nových skutečností.
Michelin se ke každé oblasti svého působení staví zodpovědným způsobem. Tento přístup zahrnuje nesustálý vývoj efektivních řešení, která naplní očekávání a potřeby zákazníků a akcionářů. Naše cesta tedy respektuje přirozený vývoj společnosti spolu s ekonomicky úspěšnými aktivitami.

Každé rozhodnutí a každá aktivita společnosti Michelin jsou založeny na pěti následujících základních hodnotách:

  • Respekt vůči zákazníkovi
  • Respekt vůči společnosti
  • Respekt vůči akcionářům
  • Respekt vůči životnímu prostředí
  • Respekt vůči faktům

Cílem společnosti Michelin je zkvalitnit mobilitu v souladu se svými pěti hodnotami: respekt vůči zákazníkovi, respekt vůči společnosti, respekt vůči akcionářům, respekt vůči životnímu prostředí a respekt vůči faktům.

Michelin si udržuje přední postavení jak na trhu s pneumatikami*, tak ve službách spojených s cestováním. Díky svým technologickým znalostem, inovačním schopnostem, produktům a službám nejvyšší kvality a významným značkám je Michelin schopný uskutečňovat svou celosvětovou strategii a zvyšovat efektivnost ve všech oblastech svého působení.

Skupina Michelin ve faktech a číslech

  • 67 továren v 17 zemích
  • 1889 založení společností
  • 6 000 lidí pracujících ve výzkumu a vývoji v Technologických centrech na 3 kontinentech (Severní Amerika, Evropa a Asie)
  • 111,200 zaměstnanců po celém světě
  • 171 milionů vyrobených pneumatik plus více než 13 milionů map a průvodců prodaných ve více než 170 zemích a 1,2 miliardy cestovních plánů vygenerovaných prostřednictvím ViaMichelin
  • 600 milionů EUR ročně věnovaných na výzkum a vývoj
  • 20,2 miliard EUR - čistý roční obrat v roce 2013
  • Široké portfolio značek, které pokrývá všechny trhy a potřeby mobility: MICHELIN,  Kormoran, RIKEN, TAURUS, TIGAR, Pneu Laurent, Recamic, MICHELIN Remix
  • Více než 3500 vlastních či franšízových prodejních míst ve 29 zemích: Euromaster v Evropě a TCi v USA ; TyrePlus v Asi, na Blízkém východě, v Rusku, Austrálii a Mexiku ; Michelin Commercial Service Network v USA ; Michelin Truck Service Center for Trucks v Asii, na Blízkém východě a v Alžírsku.